"Triangle the Azores, the best kept european secret." é a nova campanha publicitária da Fonte Travel na rede social Facebook.
Esta acção destina-se aos mercados da costa leste dos Estados e Canadá e centro da Europa (Holanda, Alemanha, Áustria, Suíça e Reino Unido).
A primeira fase termina a 18 de Novembro, tendo atingido até este momento um público de cerca de 100 000 utilizadores do facebook e rendeu cerca de 1500 cliques no website www.triangletheazores.com.
A Fonte Travel pretende com esta campanha chamar a atenção para o produto turístico Ilhas do Triângulo, projectando-as como um destino a descobrir.
Triangle The Azores campaign on Facebook
"Triangle the Azores, the best kept secret European." is the new Fonte Travel advertising campaign on Facebook.
This action is targets east coast of the States and Canada and central Europe (Netherlands, Germany, Austria, Switzerland and the United Kingdom).
The first phase ends on 18 November, having reached so far an audience of around 100 000 facebook users and earned about 1600 clicks on the website www.triangletheazores.com.
FONTE TRAVEL aims with this campaign to draw public attention to the tourism product "Triangle Islands", projecting them as a destination to discover.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.